fredag 21. januar 2011

Trening på golfbanen

I dag har vært en bra dag. Har både rukket å trene 2 ganger og vært noen timer på jobb, pluss en hel del organisering unnagjort. Dagene går fort når man har tett program så i kveld er det kun avslapping på sofaen. Kjøpte den nyeste Robin Hood filmen med Russel Crowe, så den skrues vel på om ikke så fryktelig lenge heller.
Slik ser Bjaavann golfbane ut på sommeren - den så ikke sånn ut i dag:)
Mot normalt så er det ikke noe program på samlingsplanen nå i helgen. Men det er absolutt ikke kjipt forde. Blir mye samlinger nå utover vinteren og våren, så de helgene som er "fri" får man benytte til å slappe av godt og trene fornuftig. Neste helg f.eks er det treningssamling med KCK fra torsdag til søndag på Hovden for å trene ski som gjelder, mens neste helg der igjen går turen til Rauland for å være med på bla Helterennet på ski.

Dagens førsteøkt foregikk på Bjåvann golfbane. Kom over en artikkel i FVN for en stund siden om at det var flotte forhold på golfbanen. Vel på onsdag kveld var jeg en kjapp tur bort for å teste forholdene med hodelykt. Det var skikkelig gode forhold både for klassisk stil og skøyting. Derfor dro jeg på ny avgårde for å få meg noen mil. Løypa på Bjåvann er utypisk sørlandsk, med flate løyper som strekker seg rundt 7 km. Ble noen runder i dag, og jeg ga meg ikke før jeg hadde gått 42 kilometer. Perfekt bekledning i dag var supertrøye innerst, med Trimtex Element jakke og en Trimtex Element Plus vest på ytterst. Avrundet med en Trimtex Neck og selvfølgelig min superduperfrekke rosa Bi-elastic lue (Robin Bryntesson versjonen).
Sinnsykt fine skiforhold på golfbanen på Bjaavann i dag. Ingenting er som nypreppa løyper:)
Var også en del andre som benyttet forholdene også, men det er definitivt plass til flere.

Så bar det rett på jobben i noen timer, før turen denne gang gikk til svømmehallen på Spicheren. Her kjørte jeg igjennom ett av programmene fra Swimcampen forrige helg, så det gikk strålende. Ble neste 3 kilometer med drills i svømmehallen også for å runde av en bra dag..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar