mandag 3. januar 2011

Tilbake i bloggverden

Ja, nå er det jaggu over 3 år siden jeg la ned ungeboeen.com. Den gang med tungt hjerte da jeg faktisk var ganske glad i å oppdatere og ganske flink til det også. Denne gangen blir det med å oppdatere bloggen med innhold og bilder fra konkurranser, trening og turer innen sport og idrettsverden. Ihvertfall i utgangspunktet.

Jeg synes det er utrolig spennende og givende å delta i diverse idrettskonkurranser, men samtidig synes jeg også det er morro å bare være tilskuer innimellom. Så skal prøve å holde det på ett visst nivå før jeg skriver. Muligvis skal jeg også klare å oppdatere med noen videoklipp innimmellom. Tiden får vise hva vi kan få til:)

Setter pris på tilbakemeldinger og etterlysninger så ikke nøl med å gjør denne bloggen litt mer levende.

Klar, ferdig, skriv..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar