fredag 2. september 2011

Terrengkarusellen

Gårsdagens terrengkarusell gikk fra Grønn slette i Jegersberg og i områdene rundt Holmenkollen. Løypa målte hele 5,5 km og er en av TK tøffeste sånn målt i høydemeter som skal forseres.

Med nok en tøff treningsuke i beina følte jeg meg ganske så tom for krefter før start, og det var ikke mye oppvarming det ble tid til. Var litt usikker på om jeg bare skulle kutte ut å løpe, men mtp at det blir en veldig rolig helg, så bestemte jeg meg for å løpe. At de flrste KIF'erne også stilte var enda en grunn til å starte.

Abebe Hunde tok hjem seieren etter å ha løpt fra oss etter ca 2 km. Jeg fikk det veldig tungt fra 4 km og til mål, men klarte å holde luka bakover. Tida mi var 20.39, og jeg var ca 45 sekunder bak Abebe. Etter 3 konkurranser/intervaller på 3 dager nå blir det godt med 2 rolige dager med lite trening, før jeg løper Stordløpet (12 km terrengløp) på søndag.





Resultater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar