onsdag 9. mars 2011

Fullt kjør

Det har blitt en uke siden sist jeg rakk å komme innom her. Jeg er ikke død, eller har lagt ned bloggen på nytt, men det er bare så himla mye som skjer om dagen. Kan egentlig oppsummere det kjapt: Jeg har kjøpt leilighet. I tillegg er det høysesong på jobb, så det er tidlig opp og sent i seng som gjelder for tiden. Da gjelder det å kunne holde seg unna sykdommen som fort kan komme snikende.

Leilighetskjøpet har for min del betydd litt oppussing før jeg kan flytte inn. Har spesielt to gulv som jeg har måttet gjøre noe med, og den vanlige malinga, men føler jeg har jobba på spreng nå i 7 dager. Det har selvfølgelig gått ut over treninga, og jeg har nesten ikke fått trent noe siden 1 mars. Men jeg er ikke så bekymra for det. Må bare bli ferdig nå, så kommer treninga fint igang igjen.

Skal prøve å få tatt noen bilder veldig snart som ett slags bevis på hva som har foregått. Fikk pappa på besøk forrige fredag så da ble det to dagers med intensivarbeid - det ble skikkelig bra. Har også rukket ett par turer på IKEA og på diverse andre møbelforretninger. Jeg er veldig fornøyd så langt, bortsett fra at jeg ikke finner noen egnet sofa å plassere i den gigantiske stua. Blir en lang dag til i morra, så får det roe seg litt.

By the way - den nye leiligheten ligger på Sødal, bare å stikke innom for en kaffe en gang:)

Til helga er det nemlig sesongåpning i o-løypa med KOK, hvor vi reiser til Nord Jysk 2-dagers. Det er ca 12 km på lørdag og 6 km på søndag. Terrenget er snøfritt, så det blir utrolig deilig å få løpt litt uten snø og is under skoene. Tipper jeg kommer til å bli litt våryr der ja:) Får fokusere maks på o-teknikken så går det nok veldig bra - tror formen er ganske god tross mye oppussing nemlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar