lørdag 23. juli 2011

På jobb i Sverige

Torsdag morgen satte vi kursen mot Mohed og Oringen 2011. Og Trimtex er selvfølgelig på plass i salgsteltet til Team Sportia. Vi brukte torsdagen og fredag formiddag på å få våre ting opp å gå, så brukte vi resten av fredagen i butikken.

Dagen i dag har også vært brukt i teltet. Fra kl 8 på morgenen til kl 21 på kvelden.. Det tar på og er ikke noen optimal oppladning før Norseman om nøyaktig 2 uker, men i morgen så er jeg ferdig her og setter meg på flyet hjem til Kristainsand igjen. Bra..

Å være på jobb er morro det, og spesielt det å være med på Oringen er kult. Mye kjentfolk, og o-miljøet er jo mitt miljø så.. Men som sagt så skal det bli bra for formen min, og ikke minst for treningens skyld. Klarte å lure meg til en 45 minutter løpetur i dag, men foruten den er det noen dager siden sist. Ikke bra..

Vi har også fått med oss alt som skjer hjemme i Oslo og på Utøya, og det er virkelig trist. Hvordan noen kan få seg til å gjøre noe slikt er helt uvirkelig, og fullstendig meningsløst. Våre tanker går selvfølgelig til alle som var involvert og til de som nå har mistet noen nære. Ikke bra..

I dag er det nøyaktig 2 uker til Norseman, og man begynner å få sommerfugler i magen. Det tar jeg som ett godt tegn. Bra..


Norseman 2010 - Det nærmer seg årets utgave..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar