torsdag 21. april 2011

På jakt etter 10mila-formen

Siden lørdag kveld har jeg hatt tilholdssted på Flottsbro Camping like utenfor Stockholm. Helt ok campingplass med ganske fine hytter for 4 pers. God dusj, og fint kjøkken gjør alltid oppholdet bedre enn gamle slitne opplegg. Totalt så har vi vært 15 løpere fra KOK som har vært på en 10mila pre-camp. Vi har nemlig jaktet på den gode følelsen, i Stockholmsterrenget. Jeg har også prøvd å forbedre nattformen min, noe som jeg har gjort med varierende hell.

Etter helga i Larvik/Sandefjord var jeg supersugen på orientering i starten av samlingen. Løp til tider veldig godt. På Albykampen på søndag gikk det også veldig bra. Orienterte sikker og godt, samtidig som jeg holdt igjen en del fysisk. Strekktidene viser det samme, så jeg kunne ikke annet enn å gratulerer kompis Isak med seieren. 1-0 i innbyrdes oppgjør.. Får ta revansj senere:)

Utover uka løp vi stort sett en rolig økt på formiddagen og en rolig nattøkt på kvelden. Bare avbrutt av mange sløve timer innimellom. Det ble også bra trening for min del. Jeg har absolutt behov for o-teknisk trening siden snøen har ligget så lenge her i Kr.sand. På tirsdag kveld var det også klart for det siste KOK testløpet før 10mila. Det gikk rett vest for min del. Så den gode "feelingen" jeg endelig hadde fått bygget opp, fikk seg en skikkelig trøkk må jeg si. Nå må det jobbes hardt igjen med å komme "på sporet" på nytt.

Som sagt er jeg altså tilbake på sørlandet igjen nå, og i morgen drar jeg en tur opp på Hovden for å lade litt batterier igjen før avreise til 10mila på torsdag morgen. Da er det på nytt dags for å finne "god-feelingen" før morroa starter neste lørdag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar