tirsdag 23. august 2011

Lite som skjer

Det har vært heller laber aktivitet på bloggen de siste 2 ukene. Etter Norseman så var jeg ganske ferdig rent mentalt. Normalt så betyr det for meg en lenger pause fra trening(eller i det minste trening på det samme som jeg har gjort forut for konkurransen). Denne gangen varte det heldigvis bare en halv uke før jeg så smått kom meg igang igjen. Forrige uke var jeg pånytt i godt driv.

Treningen i forrige uke foregikk som følger:
Man: Fotballtrening (ca 40 min effektivt??)
Tirs: Svøm (ca 40 min) + Løp (ca 1 t) med IronJon i Porsgrunn
Ons: Temposykkel (ca 2 t) på Kongsberg
Tors: Løp (ca 75 min) på Kongsberg
Fre: Løp (ca 2 t) på Hovden
Lør: Løp (ca 1 t) + Temposykkel (ca 2 t) på Hovden
Søn: Løp (ca 1 t) på Hovden
Totalt rundt 12 timer

I bakhodet ligger både Ironman Barcelona og New York, og begge stedene gleder jeg meg veldig til. Revansjelysten er uten tvil tilstede, og jeg ønsker å vise for meg selv at jeg kan svømme bedre enn de 1.45 t som jeg gjorde på Norseman i år.
Planen fremover er drofor å konkurrere så mye som mulig en god stund. Både løpekonkurranser, orienteringsløp og sykkelritt. Det passer ganske bra da det er o-løp stort sett hver tirsdag, bedriftskarusellen i sykkel på onsdager og terrengkarusellen på torsdager. Samt masse godbiter i helgene.

Nå blir det først og fremst NM Orientering og Birkebeinerløpet som blir de "store" delmålene på veien frem mot Barcelona, og jeg gleder meg allerede kjempemasse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar